dimarts, 1 de juny del 2010

Popets amb ceba i tomàquet

Ja fa dies que li demano a l`Alícia .la meva peixatera virtual, que aprofito per dir que te un peix fantàstic , a molt bon preu i que tel porta a casa ,que més es pot demanar ,que volia popets però quan hem comentava el preu les ganes hem desapareixien,però aquest divendres passat vaig tenir la sorpresa de que en Xarli el seu company hem portés els  popets arregladets de preu ,moltes gràcies guapa ,no cal dir-te que estaven boníssims com tot el que hem portes 




Ingredients ...................


1kg de popet petit 
4 o 5 cebes tipus figueres
3 alls 
2 o 3 tomàquets 
1 copeta de ví blanc 
sal i pebre blanc
oli d`oliva verge
1 fulla de llorer


Preparació............


Netejar els popets ,la boca el ulls i la bossa, en una cassola i afegim l´oli i sofregim la ceba tallada a llunes junt amb el llorer ,i quan transparenti afegir l´all tallat a llesques  marejar-lo i afegir els popets , comencen a posarse vermells i deixen anar aigua amb el foc baix anar remenant ,afegir-hi el ví i quan redueixi una mica afergir el tomàquet ratllat o tallat a daus sense la pell ni les llavors, deixar coure a foc baixet i quan el tomàquet comenci a espessir els popets ja estan ,per mi es un menjar molt especial ,he vist moltes vegades al meu pare menjant-los i xalar com diuen per la meva terra

10 comentaris:

Emma ha dit...

Ummmm que bons!!!!!

Lourdes ha dit...

¡¡Qué ricos pulpitos!!

Adegea ha dit...

Què bons!

joven ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

quina gana!! ummmm

Nuria ha dit...

Pulguis!! Que pinta esos pulpitos, yo por aquí creo que no los hay o yo no los he visto.

Me alegra tu vuelta.

Unknown ha dit...

Es una de les coses que més m'agraden d'aquest món, i aquí no els trovo, així que em quedo babejant davant del teu blog una estoneta i em semblarà com si els hauría provat!! Benvinguda de nou!! Petons

Amy ha dit...

I appreciate your PO very much the picture with the article. Continues to refuel!!

Yoya ha dit...

Guauuu! Quina pinta! semblen exxquiisssitss!...També tenc un blog,fa poquet temps,avui m'he decidit a escriure per+o ja feia temps que mirava les teves receptetes!..Te deix la meva direcció de blog per si et vols passar,:)

http://crecersinglutenconyoya.blogspot.com/

ALIMENTA ha dit...

Hola!!
MMmmmmm super bons!!! Un plat maravillos!!!
Besets